niedziela, 26 stycznia 2014

3. What next?

Chcę, żeby ten blog nie opisywał tego z kim rozmawiam w szkole, jaką ocenę dostałam, co potem zjadłam na obiad [chociaż zapewne będą tu i jedzonkowe posty :) ] czy chociażby co chce dzisiaj kupić w Biedrze :) 

Z tego, powyżej wymienionego powodu posty będą pojawiały się rzadziej niż takie codzienne paplaniny.
Ostatnio myślałam o tym, żeby wstawiać tu inspiracje, kiedy nie bardzo mam czas, pomysł czy możliwość dodania jakiegoś bardziej sensownego postu, ale z drugiej strony, jeżeli bym chciała dodawać inspirujące zdjęcia za każdym razem, kiedy nie mam pomysłu na wpis to z tego bloga zrobiłby się blog z samymi inspiracjami! 

Dopiero wróciłam do domu i cały ten czas będę już odpoczywać i expić w moim przytulnym, cieplutkim zakątku. Dzisiaj jeszcze trochę zdjęć a jutro już porządny wpis o moich włosach! :) 

*Jutro jeszcze lecę, po białą pościel i zaczynam ferie!*

Dream Bedroom

TEA! [Tisanes, actually, but STILL a good idea. #DrinkTea
Szczególnie w takie mrozy! Herbatka to zawsze dobre rozwiązanie. 
Przyznam, że sama też ostatnio kombinuje z nowymi smakami i aromatami.

Candle Light

wire home decor | designlovefest





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz