sobota, 18 stycznia 2014

1. First steps

Pierwszy post na tym blogu dodałam ponad rok temu. 

"The princess diary" 
Może troszkę sprostuje nazwę mojego bloga, zanim zacznie kojarzyć się z czymś negatywnym?

Księżniczka. Czy ja tak naprawdę jestem księżniczką?
Zawsze byłam książniczką rodziców, jak zapewne każda mała dziewczynka, 
ale nigdy, NIGDY nie miałam różowych ubranek!
Zaskoczeni?

Poszukuję siebie: 
swojego stylu, pomysłu na siebie.
Przechodziłam już okres tańczącej hip-hop dresiary, słuchającej rocka metalówy, a teraz chyba tknęło mnie na bycie bardziej kobiecą, pełną wdzięku dziewczyną, która nie krępuję się [tak jak krępowałam się wcześniej] ubierać się dziewczęco. 

Okres ten trwa u mnie od kiedy poszłam do gimnazjum. Pierwszy raz spotkałam się tam z dziewczynami które niesamowicie o siebie dbają, robią piękne makijaże, które nie ograniczają się tylko do podkładu i tuszu, a także chodzą w kolorowych ubraniach, co więcej w spódnicach!

Tam po raz pierwszy spotkałam się z takim światem, zaczęłam inaczej się malować,chodzić w spódnicach, koszulach, zakładać biżuterię.

Mam nadzieję, że mój blog zachęci Was do dalszego śledzenia nowych postów, zwłaszcza że teraz, w ferie, mam baaaardzo dużo wolnego czasu na dodawanie wpisów :D

Będzie ciekawie!

xoxo 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz