środa, 5 lutego 2014

9. Everyday post

Nie bardzo chciałam tu pisać coś o życiu, ale mam sporo pomysłów na to co mogę Wam napisać, a jednocześnie nie mogę tego pozbierać w logiczną całość.

Luty mam trochę zapracowany, bo w tym tygodniu wróciłam do szkoły i musze dobrze zacząć, żeby dać radę z materiałem do końca semestru, bo w zeszłym roku pod koniec już tylko spałam przegrywając z przemęczeniem. 

W dodatku za dwa tygodnie jedziemy na turniej tańca do Poznania, a to z Lublina kawał drogi, zresztą wydarzenie samo w sobie wymaga przygotowania i poświęcenia.


_____________________
Serio nie mogę się zebrać do tego wpisu, więc powiem Wam po prostu o wszystkim w punktach, bo nic innego nie wymyślę.

- Zaczęłam szkołe niezłymi ocenami

-Ostatnio byłam na kwasie migdałowym u kosmetyczki i przy okazji zrobiła mi też henną brwi.




A to już po ;)

-Ostatnio piękłam chleb bananowy, o którym zrobie osobny wpis, bo jest naprawdę pyszny i zamierzam jeszcze raz piec go z Olą, ale dopiero za tydzień, więc oczekujcie ;p 

-Dzisiaj wypróbowałam jakiś tam znaleziony na YouTube sposób na matowe paznokcie, które ostatnio podbily moje serce- zwłaszcza białe. Metoda polega na tym, że paznokcie zaraz po pomalowaniu lakierem- jeszcze mokre, trzymamy chwilę nad czajnikiem z gotującą się wodą, w tej parze, która się z niego wydobywa. W filmiku jest mowa o kubku z herbatą, ale polecam czajnik, bo to "matowienie" trwa dosłownie kilka sekund :)

Nie zrobię już na tyle dobrego zdjęcia, żeby było widać efekty, więc najwyżej wstawie je jutro.

-Doszła mi dzisiaj zamówiona wcześniej spódnica, w której jutro wybieram się do szkoły, stąd też białe matowe paznokcie ;) OOTD maybe :)




-Zaraz idę czytać, mam ostatnio ochotę na książki, jak ta, którą ostatnio czytam "I boję się snów" która opowiada o przeżyciach autorki i wspomnieniach z obozu koncentracyjnego.

-Wypiłam dzisiaj całą czarną kawę i smakuje o wiele lepiej niż ta z mlekiem, polecam!

-ZACZYNAM MEDYTOWAĆ


 BOLI MNIE DUPSKO!


__________________________

Zapomniałam. Nowa miłość

http://www.youtube.com/watch?v=jGjdZX-pK7s


"We can't fall any further if
We can't feel ordinary love 
And we cannot reach any higher
If we can't deal with ordinary love"

4 komentarze:

  1. I jak tam po wizycie u kosmetyczki? :P

    Zostałaś nominowana do LBA :)
    http://kromol.blogspot.com/2014/02/nominacje-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  2. dziewczyno masz 14 lat i już chodzisz do kosmetyczki, ja mam 24 i nie byłam jeszcze ani razu na żadnych zabiegach, stawiam na naturalność i sama w domu używam podstawowych kosmetyków do dbania o twarz, włosy i skórę.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne masz oczy a henna to idealnie podkreśliła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie zrobione brwi :)
    obserwuję!

    zapraszam do mnie :)
    meexi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń